• Search
  • Register
  • Log in
  • Atletiekvereniging AV'40 Forum » AV'40 Forum
  • Feestelijke afsluiting pupillencompetitie 2010
  •  

Zaterdag 26 juni werd de vierde, en daarmee laatste, wedstrijd van de pupillencompetitie gehouden. Met vlaggetjes in de kleuren van de vier deelnemende verenigingen, en een heel groot podium met een indrukwekkende oranje ballonnenboog erboven, zag het er bij Haag Atletiek heel feestelijk uit! Ook het zonnetje was zeker bevorderlijk voor de sfeer. Die was dan ook prima, zeker tijdens de estafettes die vandaag werden gelopen. Hier staan de uitslagen en de Totaaluitslag pupillencompetitie 2010

Onze estafetteteams deden het goed! Het team van de MPC (Saana, Xemm, Luca, Chimène) werd eerste. Datzelfde gold voor het team van de MPB (Evelien, Amber, Kim en Martha). Bij de JPC was er een tweede prijs voor Erik, Joris, Rob en Noah.  Ook de teams van MPA1 (Marthe, Inge, Christie en Mariska) en MPA2 (Evi, Noa, Mexx en Larissa) gingen weg met een zilveren medaille. Een derde plaats was er voor het team van JPA1 (Noah, Timo, Rik en Kimmo). Ook Iris (MPmini) ging met een gouden medaille naar huis; zij liep mee met het JPmini-team van Sparta. Goed gedaan, allemaal!

Hoewel het daar natuurlijk niet om gaat, ligt het toch voor de hand nu iets te zeggen over de andere prijzen die door de AV’40-atleten werden gewonnen. De volgende kinderen hebben de afgelopen vier wedstrijden zo vaak een pr gehaald dat ze veel punten hadden behaald in het zogenaamde “prestatieklassement” en een mooie beker mee naar huis konden nemen: Marien Sips (JPmini), Saana Taal (MPC), Joris Gudde (JPC), Amber Kroon (MPB) en Timo Sips (JPA1). Gefeliciteerd! Naast het prestatieklassement was er natuurlijk het gewone eindklassement, waarvoor in totaal 43 bekers uitgedeeld werden. Sommige groepen (JPB en JPA2) waren zo groot dat er wel 7 bekers beschikbaar waren. Van de 43 bekers zijn er 11 gewonnen door AV’40. Bij de mini’s waren het Chimène (1e), Claire (3e) en Julian (2e) die op het podium stonden. Bij de C-pupillen konden Kim (1e) en Rob (2e) een beker ophalen. Bij de B-pupillen waren dat Martha (2e), Aion (5e) en Rutger (7e). Van de A1-pupillen haalde alleen Larissa (1e) een podiumplaats, en bij de A2-pupillen waren het Evi (4e) en Noa (5e) die met een beker naar huis gingen.

Gelukkig ging niemand van de deelnemers met lege handen naar huis. Voor iedereen was er weer die mooie medaille (dit keer met een lint in de eigen clubkleuren!) en een diploma. Uiteindelijk hebben ook al die kinderen die geen beker wonnen tijdens de afgelopen wedstrijden gewoon keihard hun best gedaan!

Tom, Babette en Marloes: leuk dat jullie er waren. Dankzij jullie tips zijn er extra mooie prestaties neergezet! Vooral bij het hoogspringen was dat opvallend. Zo hebben Noah en Mariska nu 1.15 m gesprongen, en is Timo van 0.95 cm naar 1.10 m gegaan. Maar ook de prestatie van Aion bij het kogelstoten (5.70 m) mag genoemd worden. En die van Saana en Larissa bij het balwerpen: ruim 17 en 25 meter! Ook bij het verspringen mooie pr’s: bij de c-pupillen springen al 4 kinderen (Erik, Luca, Rob en Kim) ver over de 3 meter. Dat zijn maar een paar voorbeelden. Ik hoop dat iedereen die meegedaan heeft zelf nog even schrijft hoe hij of zij het heeft gevonden en hoe het ging.

De “best of”-lijsten zijn weer bijgewerkt.

Totaaluitslag pupillencompetitie 2010

Uitslag 4e wedstrijd pupillencompetitie

Feestelijke afsluiting pupillencompetitie 2010

marjan aarnoutse
    Member
    Posted 2 months ago

Foto’s van deze wedstrijd via deze link te zien.

http://diversen.jeroentibbefotografie.nl

Uliannazukovski
    Member
    Posted 2 months ago

en nog wat meer foto's in Picasa:
    http://picasaweb.google.co.uk/lh/sredir?uname=110668450103419019951&target=ALBUM&id=5487172907851611585&authkey=Gv1sRgCO2j9av-4aqUUQ&feat=email

aida
    Member
    Posted 2 months ago

Posted by unregistered user: Richard

Wat ontzettend leuk om te lezen dat zoveel kinderen het zo goed gedaan hebben. Laatst was er namenlijk nog een ouder die mij wist te vertellen dat de atleten van aV’40 zo stagneerde volgens andere verenigingen, maar hieruit blijkt maar eens te meer dat we goede zaken doen op de training. Als je maar gewoon blijft komen trainen en je best doet, komen de prestaties vanzelf.

Richard
    Member
    Posted 2 months ago

Het was een mooie afsluiting bij Haagatletiek afgelopen weekend. Prachtig weer en prima georganiseerd! Goed om te zien dat er dit keer ook trainers van onze vereniging hun gezicht lieten zien. De kinderen hebben het inderdaad heel goed gedaan. Maar om de prestaties van die competitie nou af te meten aan de kwaliteit van de trainingen vind ik een heel ander verhaal hoor. Want tijdens die trainingen valt nog wel het nodige te winnen (o.a. gerichte trainingen op - technische - onderdelen die plaatsvinden tijdens de competitie etc. etc. Ik heb er een mailtje aan gewijd richting trainingscoordinator Esther maar daar tot op heden verder niets van vernomen). Kortom ik sluit mij volledig aan bij desbetreffende ouder. Carolien Hoogendoorn

medalloontjes
    Member
    Posted 2 months ago

Beste Carolien Hoogendoorn,

Per toeval kom ik uw berichtje tegen. Ik hou er niet van zulke zaken via forum te regelen, maar kon in mijn ledenlijst geen adres vinden.
    Een mailtje heb ik niet ontvangen, anders had ik daar uiteraard al op gereareerd.
    Buiten dat ben ik 3 avonden per week op de baan te vinden en is het veel gemakkelijker mij even aan te spreken. Dus graag tot ziens!

Vriendelijke groet,
    Esther Moorees

Esther Moorees
    Moderator
    Posted 2 months ago
    RSS feed for this topic  

Reply

You must log in to post.

• Tags
  •  

•  
    Atletiekvereniging AV'40 Forum